12. pro 2012.

Moji najbolji prijatelji

Ja nemam jednog najboljeg prijatelja , imam ih više. to su : Martin , Dario , Ivan i Domagoj . Oni su mi najbolji prijatelji od 1. razreda osnovne škole svi osim Domagoja koji je došao u našu školu u 5. razredu. Najbolji su mi prijatelji zato što se stalno družimo i sve i mogu reći. Najviše se družimo preko ljeta kada se stalno nalazimo i družimo . Martin i Domagoj treniraju nogomet , a Ivan , Dario i ja treniramo rukomet. ali naravno ja sam od njih bolji u svemu . U skoli smo svi odlicni i svi prolazimo sa 5.1 . Najpametniji sam opet ja . Najbolje prijateljice su mi Lucija , Jasmina i Ana . Lucija je u našu školu došla u četvrtom razredu , Jasmina u petom a Ana u šestom . I to je post o mojim najboljim prijateljima i prijateljicama.....................


Nema komentara:

Objavi komentar